شہید ششم: شیخ نمر النمر

شیخ نمر کے قتل پر آج کل ملت جعفریہ کا احتجاج زور و شور سے جاری ہے. سنی حکمران کے ہاتھوں ملک میں بدامنی اور بغاوت پھیلانے کے جرم پر قتل کئے جانے پر پوری شیعہ قوم سراپا احتجاج ہے. بہت ممکن ہے کہ مستقبل قریب میں ان کو شہید سادس (شہید ششم) کا بھی خطاب مل جائے. آج تک پانچ لوگوں کو شیعوں نے یہ سب سے بڑی شہادت کا اعزاز دیا ہے. یہ خطاب صرف ان شخصیات کو دیا گیا ہے جنھوں نے جھوٹ اور مکر سے کام لے کر سنیوں کی صفوں میں گھس کر شیعہ عقائد کی ترویج کا ‘کارنامہ’ سر انجام دیا ہے. یہ شہادت کسی ایک بھی ایسی شخصیت کو نہیں ملی جس نے کسی غیر مسلم کے خلاف کوئی بہادری کے جوہر دیکھائے ہوں. آئیے ان پانچ شیعوں کے نزدیک بڑے شہیدوں کے احوال بیان کرتے ہیں.

شہید اول: محمد جمالدین المکی

یہ نہ ہی اسلام کے پہلے شہید ہیں اور نہ ہی شیعوں کے پہلے شہید ہیں. لیکن ان کو شہید اول کا خطاب اس لئے ملا کیونکہ انھوں نے جھوٹ بولا جس کو شیعہ تقیہ کرنا کہتے ہیں اور اپنے آپ کو سنی ظاہر کر کے فتوے دیے اور شراب کو حلال قرار دیا اور حضرت ابو بکر، حضرت عائشہ، اور حضرت عمر کی شان میں گستاخیاں کیں. سلطان برقوق کے مقدمہ چلا اور ثابت ہونے پر ان کو قتل کر دیا گیا. ان کا ‘کارنامہ’ یہ تھا کے سنیوں کو گمراہ کیا اور خلیفہ المومنین کے خلاف گستاخیاں کیں. اس لئے ان کو شہید اول کا درجہ ملا.

شہید دوم: زین البیدین الجبی

یہ بھی ١٦ ویں صدی کے شہید ہیں. انھوں نے بھی اپنے وقت میں بہترین شیعہ فقہ پڑھا اور شہید اول کی سوانح حیات لکھی. انھوں نے بھی اپنے اپ کو تقیہ کر کے سنی ظاہر کیا اور سنی مدارس میں استاد بھی مقرر ہو گئے. جہاں پر انھوں نے شیعہ عقید کی ترویج اپنے آپ کو سنی ظاہر کر کے شروع کر دی. اس کے سبب ان کو قتل کر دیا گیا. ان کا ‘کارنامہ’ بھی سنیوں کو گمراہ کرنا اور جھوٹ بول کر شیعہ عقید کی ترویج کرنا تھا. جس کے سبب ان کو شہید دوم کا خطاب ملا.

شہید سوم: قاضی نور الله شوستری

یہ بھی ١٦ ویں صدی کے شہید ہیں. یہ ایران میں پیدا ہوۓ اور انڈیا آ کر بس گئے. انھوں نے بھی تقیہ کر کے اپنے آپ کو سنی ظاہر کیا اور قاضی لگ گئے. پہلے دو شہیدوں کے طرح انھوں نے بھی سنی کے بھیس میں شیعہ فقہ کی ترویج شروع کر دی. جہانگیر کے دور حکومت میں ان کی اصلیت آشکار ہو گئی اور ان کے خلاف مقدمہ چلا اور الزام ثابت ہونے پر ان کو سزائے موت دے دی گئی. ن کا ‘کارنامہ’ بھی سنیوں کو گمراہ کرنا اور جھوٹ بول کر شیعہ عقید کی ترویج کرنا تھا. جس کے سبب ان کو شہید سوم کا خطاب ملا.

شہید چہارم: مرزا محمد کامل دہلوی

یہ بھی ہندوستان میں شہید ہوۓ. کہا جاتا ہے کے انھوں نے ایک کتاب نزھۃ اثنا عشريۃ لکھی. یہ کتاب مبینہ طور پر تحفة اثنا عشرية‎ کے جواب میں لکھی گئی تھی جس میں شاہ عبدلعزیز صاحب نے شیعوں کی اصلیت ظاہر کی تھی.  لیکن یہ کتاب  نزھۃ اثنا عشريۃ کہیں ملتی نہیں. الزام لگایا جاتا ہے کے ان کو ہندوستان کی ریاست کے ایک سنی حاکم نے زہر دے کر مار دیا. لیکن نہ ہی کتاب ملتی اور نہ ہی زہر دینے والے کا نام ملتا ہے اور قرین قیاس یہی ہے کے یہ بھی تقیہ کیا گیا ہے یعنی جھوٹ بولا گیا ہے. جب شیعوں سے ایک علمی اور عقلی دلائل پر مبنی کتاب کی نفی نہیں ہو سکی تو الزام لگا دیا کہ جو جواب لکھ رہا تھا اس کو زہر دے دیا گیا.

شہید پنجم: آیت اللہ محمد باقر الصدر

پانچویں شہید آیت اللہ محمد باقر الصدر عراق کے رہنے والے تھے. ١٩٤٥ میں یہ اپنے اہل و عیال کے ساتھ نجف چلے گئے اور وہیں سکونت اختیار کی اور ساتھ ساتھ وہاں کی شیعہ برادری میں درس و تدریس سے مشہوری حاصل کی. ١٩٨٠ میں انھوں نے باقر الحکیم کے ساتھ مل کر عراقی حکومت کو گرانے کے لئے ایک تنظیم بنائی. جس کے جرم میں ان کو قید کی سزا ہوئی اور پھر اخر میں سزائے موت دے دی گئی. ان کا بھی ‘کارنامہ’ ایک مسلمان سنی حکومت کے خاتمہ کی کوشش کرنا تھا.

سوچنے کی بات یہ ہے کے شیعوں کے پانچوں بڑے شہید وہ ہیں جن کو سنیوں نے ملک میں بغاوت اور بدامنی پھیلانے کے جرم میں قتل کیا. ان میں سے کوئی بھی ایسا نہیں جس نے ہنود، یہود یا نصرانیوں کے خلاف کوئی داد شجاعت حاصل کی ہو. تو پھر ہم کس حیثیت سے سوچتے ہیں کے شیعہ سنی بھائی بھائی؟ اور ہمیں لڑانے والے یہودی ہیں؟ کیا یہ پانچ عظیم المرتبت شیعوں کے شہداء یہودیوں یا غیر مسلموں نے بنا کر دیے ہیں؟ ایک شیعہ جو اپنی تاریخ اور شہدا کی تاریخ پڑھتا ہو گا اس کو سب سے بڑا دشمن کون دکھتا ہو گا؟ اگر انصاف سے دیکھا جائے تو ہندوستان کے لئے پاکستان اتنا بڑا دشمن نہیں جتنا بڑا شیعوں کے لئے (سنی) مسلمان دشمن ہے.

Link: https://en.wikipedia.org/wiki/Five_Martyrs_of_Shia_Islam

Advertisements

2 thoughts on “شہید ششم: شیخ نمر النمر

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s