ایران کا پاکستان سمیت پانچ ممالک میں ٢ لاکھ جنگجو تیار کرنے کا اقرار

ایران کے سرکاری ذرائع نے پہلی دفعہ ایرانی مسلح نوجوانوں کی دہشت گردی کی تربیت کا اقرار کیا ہے. یہ اقرار ایران کے پاسداران انقلاب کے کمانڈر، محمّد علی جعفری نے کی ہے. انھوں نے کہا کہ یہ مسلح انقلابی نسل ہے جو شام، عراق، افغانستان، پاکستان اور یمن میں خونی انقلاب کی بنیاد ڈالے گی.

جعفری نے یہ سب حامد رضا اسداللہ کے جنازہ پر کہا، جو پاسداران انقلاب کے راہنما تھے اور شام میں ہلاک ہوۓ تھے. جعفری نے مزید کہا کے شام اور مشرق وسطیٰ میں دہشت گردی کے واقعات کا فائدہ یہ ہوا ہے کے ایران کو تقریباً ٢ لاکھ جنگجو  شام، عراق، افغانستان، پاکستان اور یمن میں تیار کرنے کا موقع مل گیا ہے.

جعفری نے مزید کہا کے یہ  جنگجوؤں کی تیسری نسل ہے جو تیار کی ہے جو ایران کے پاسداران انقلاب کی مدد کرے گی مستقبل میں. انھوں نے شیعہ  جنگجوؤں کی شام، عراق اور یمن میں موجودگی کی اہمیت پر بھی بات کی. ایران کے پاسداران انقلاب ایران سے باہر قدس فورس کے ذریعہ کام کرتی ہے جو جنرل قاسم سلیمانی کے ما تحت کام کرتی ہے. پاسداران انقلاب کی اپنی کوئی فوج نہیں ہے مگر یہ ضرورت کے حساب سے جنگجوؤں کو تیار کرتی ہے اور دہشت گردی کے لئے روانہ کرتی ہے.

پاسداران انقلاب کی فوج کے چار حصے ہیں. زمینی فوج، ہوائی فوج، بحری اور میزائل فوج. حال ہی میں ایک ایرانی امور کے ماہر نے بتایا ہے کہ پاسداران انقلاب نے ایک پانچویں فوج بھی بنائی ہے جو کہ الیکٹرانک، انٹیلی جنس اور ثقافتی ڈیٹرنس فورس ہے.

ماہر نے مزید بیان کیا ہے کہ ایران کے پاسداران انقلاب شام میں فوجی مشیروں کے ذریعہ کام کر رہا ہے جو کہ شام میں دہشت گردی کی کاروائیوں کی نگرانی آپریشن روم سے کر رہے ہیں. پاسداران انقلاب کے جو جنگجو شام کی حکومت کی مدد  کے لئے جا رہے ہیں وہ تجربہ کار مشیر ہیں اور اس قسم کی کاروائیوں کی پہلے بھی نگرانی کر چکے ہیں.

شکریہ الاوسط

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s